2012. november 4., vasárnap

Bemutatkozik Doxi levendulakertje

Sziasztok! Tatár Krisztina vagyok, sok éves és három nagy gyerekem van. 


 

Közel 22 éve foglalkozom kézműveskedéssel. Eleinte csak hobbiszinten csináltam. Az első próbálkozás a textilfestés volt, amibe teljesen beleszerelmesedtem. A barátnőim, volt kolléganőim mind a tőlem kapott sálakat, kendőket, párnákat használták.
Később muszáj volt megtanulni varrni, mert azt is meg kellett csinálni, az úgy volt komplex.
 



Miután a harmadik fiam születése után elköltöztünk Pestről, szinte adta magát a környezet, hogy csináljak valamit....de akkor még nem. ......pedig nagyon hiányzott.

4-5 éve, mikor már gond volt a munka, az elhelyezkedés, akkor vágtam bele újból. 
Főleg levendulazsákokat csináltam, amire kézzel festettem a mintát. Aztán ültettem még levendulát....hogy a sajátomból legyen.




Közben, belépett az életembe a net.... a Hoxa, a FB. Ezzel együtt a azok a csoportok, kézműves közösségek, ahol nagyon sok értékes emberre, barátra találtam. Inspirálódunk, segítjük egymást. 
Itt szerveződött egy kis csoportunk, ahol gyermekrajzokból varrunk lényeket, kézzelfogható, ölelgethető figurákat. 

Közben, miután munkám nincs, a kreatív, kézművesség vált a munkámmá. Megtanultam más technikákat is, a varrást is kiterjesztettem és textiljátékokat, lakásdíszeket is csinálok.




"Legalizáltam" a vállalkozásomat Doxi Levendulakertje néven és viszem a termékeimet vásárokba, fesztiválokra.
Azt hiszem, olyan ez, mikor az ember érzi, hogy hazaért. Hát, én szó szerint. Itthon dolgozom és olyasmit csinálok, amit nagyon szeretek.
 
 
 

A Kincseskalapács nagyon jó közösség arra, hogy az ember kicsit játékos formában adhassa át a műveit azoknak, akik értékelik és szeretik a kézzel készült egyedi és megismételhetetlen szépségeket. Mert ezekben szív és lélek van. Nem érzéketlen tucattermékek.

Remélem, sok embernek okozunk örömet azzal, amit nekünk is öröm elkészíteni.

Ahol megnézheted, amiket készítek:



Ahol megtalálsz, ha megtetszik valami: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése