2012. december 2., vasárnap

Bemutatkozik Cheorsi

 Kedves Kincseskalapács blog olvasók!

Engedjétek meg, hogy bemutatkozzam, Csermely Orsolya vagyok, 
két gyermek édesanyja, feleség, és munkájában örömét lelő, kenyérkereső nő, 
illetve mindent megteszek azért, hogy abból éljek, amit szeretek csinálni.




Hogy kezdődött?
Mikor is, mikor is... két-bal vagy átszoktatott balkezes gyermekként, 
majd könyvfaló tizenévesen, egyetemistaként, profitorientált managerként 
és két gyermekes anyaként is szerettem, szeretek kirakodó vásárban nézelődni.
Csodálattal figyelem, hogy egy amorf agyagtömbből miként lesz kecses, szép ívű edény,
a borzos, seszínű gyapjúfonalból gyönyörű színekben pompázó faliszőnyeg, 
vagy girbegurba faágból fakanál. Esetleg egy UHT tejes flakonból pénztárca, 
régi csipkéből gyönyörű ékszer.
Én voltam és vagyok az a vásárlátogató, legyen szó WAMP-ról, GOUBÁ-ról vagy Mesterségek Ünnepéről, aki minden sátrat, minden portékát végignéz, szó szerint legelteti a szemét és közben jó nagyokat sóhajtva, azt suttogja Ó be szép és a mustra végén rebeg egy Köszönöm-öt! 




Fantasztikus alkotni. Nagyon sokáig nem mertem nekikezdeni, mert az idő, meg az pénz, 
meg különben is ügyetlen vagyok. 
Aztán a gyermekeim kértek, hogy rajzoljak, kértek, hogy csináljunk babaházat, 
majd szívószálból gyöngy-fűztünk, karton dobozokból tűzoltóautót készítettünk. 
Megterveztük, megszereztük az alapanyagokat, megcsináltuk. Hááhááhá, szuper jó játék! 




Majd elővettem a karácsonyi ajándékként kapott,
mumus varrógépem és varrtam a Matyinak egy nadrágot és még egyet,
vagy pólóra nyakkendő foltot, Blankának pöttyös szoknyát.




Jöttek és jönnek az ötletek, mint megannyi törékeny és illékony szivárvány szárnyú szitakötő. 




Most már hagyom hadd jöjjenek, hogy aztán csendben, játszva megfogható valamikké,
Cheorsis ilyenségekké,"szépségekké" váljanak. Így vagyok teljes.




Az álmodott világom: Szívvel-lélekkel készített táskák, tárolók, lakás díszek,
fonalkacskaringók, rucik, ékszerek egyéniségeknek.






Gyertek, várlak benneteket itt:
Blogom: http://kreahangulat.blogspot.hu/
Facebook oldalam: http://www.facebook.com/Cheorsi
E-mail címem: cheorsi@gmail.com

Köszönöm!



December 6-án délután Cheorsi adventi szíveire licitálhatsz! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése