2012. október 21., vasárnap

Bemutatkozik WeAreFamily


Kiss Judit vagyok, két kisfiú anyukája, a párom másik fele, varrós néni és babúszás oktató. 




Az alkotás, az ötletelés gyermekkorom óta lételemem. Kislány koromban néha nagymamámmal eljártam a Guzsalyasba, ami a helyi kézimunka szakkör volt. Az ott látottakat hasznosítottam az otthoni kézműveskedések során. A főiskolán folytatódott a tapasztalatgyűjtés, ahol sok technikával ismerkedhettem meg, mindenből csak picit kaptunk, de nekem ez épp elég volt.


A suli után hosszú évekig csak raktároztam, elragadott a főváros, a mindennapi mókuskerék. Aztán a gyerekek születésével feltört az évek alatt összegyűlt sok információ és alkotási vágy. Sziluett falminták festésével kezdődött ….. 




….és babaszoba textília varrással folytatódott a dolog. 

 




A varrógéppel kötött barátságom szép lassan alakul azóta is. Főként gyerekeknek való textil tárgyakat és játékokat, kis kiegészítőket készítek, de igyekszem a felnőttek felé is nyitni, hiszen WeAreFamily néven tevékenykedek, tehát az egész család igényeit szeretném kiszolgálni. 



A textileken kívül foglalkoztat még sok dolog, például a fotózás, a digitális scrapbook technika, a webdesign, de ezek elsajátításához kellene egy külön élet…így marad a saját alkotásaim fotózása, az ezekről készült montázsok elkészítése és weboldalaink alakítgatása.

A Kincseskalapács egy többi alkotótársammal közös újabb gyermek, ami remélhetőleg a munkánk során naggyá növi ki magát. Fontosnak tartom, hogy a mai gépesített „egyenvilágban” teremtsünk egyedi, kézzel készült dolgokat. Az én gyermekeim ebbe nőnek bele, és szeretném, ha minél többen látnák ennek értékét és nagyságát.



Elérhetőségeim:
70 9388 432


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése