2012. október 18., csütörtök

Játék II.



Most egy szellemes kis játékra invitálunk! :) 

Alkotóink felajánlott termékeiből összeállított csomagokat nyerhetsz! A csomagok tartalmát lentebb megtekintheted. :) 

1.csomag

Az 1. csomagban Hobbikuckó fülbevalója, Borbelya baglya, Doxi tökös kulcstartója, valamint Anyabagoly dísztököcskéje és szelleme lapul. 




2. csomag
A 2. csomagban KlarissH pókhálós neszije, MagEdit könyvjelzője, Ilcsi fekete macskája, Manó karkötője, továbbá Doxi egyik kulcstartója rejtőzik. 




3. csomag
A 3. csomag pedig WeAreFamily hajpántját, Zsuzsómotyó denevérét és denevéres nyakláncát, Doxi kulcstartóját, és Grotika marslakóját rejti. 


A játékban való részvételhez, csak annyit kell tenned, hogy írsz ide egy megjegyzést, 

valamint a FB oldalunk követője leszel. 

(A megjegyzésbe írd bele a teljes neved, és hogy melyik csomagot szeretnéd.) 


A játék időtartama: 2012. október 18 - 25.  

Sorsolás: 2012. október 26-án! 

Mind a három csomagot kisorsoljuk! ;) 

 

Megköszönjük ha megosztod bejegyzésünket.

A nyertesek nevét közzétesszük a blogon, és a FB oldalon is! Jó játékot! :)


Ez a játék véget ért.

100 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a csomagok, de nekem a 2. tetszik a legjobban. Veresné Kósa Timea

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik csomag nagyon szép.
    A másodikat választanám.
    Gelencsér Gabriella

    VálaszTörlés
  3. Nagyon "szellemesek"...én az 1-es csomagot választom, ha nyerek:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérlek írd ide a teljes neved is, hogyha nyersz, be tudjunk azonosítani. :)

      Törlés
    2. A 2 csomagot Szeretném:)

      Ágasvári Dorina

      dorina510@freemail.hu

      Törlés
  4. Mindegyik csomag nagyon aranyos, én az elsőt választanám, jutna előle mindhárom lányomnak egy kis meglepi :)
    Horváth Nóra

    VálaszTörlés
  5. szépek, a 2. csomagot választanám
    Horváth Vivien

    VálaszTörlés
  6. Nekem az első csomag tetszik a legjobban :)

    Üdv,
    Zsilinszky Nikolett

    VálaszTörlés
  7. Én is a 2. -at választanám, bár nagyon nehéz a választás, mindháromból nagyon tetszik valami.
    Anita Tot

    VálaszTörlés
  8. Mindegyik csodaszép. :) A 2.-at választanám, ha én nyernék. :)
    Sallai Zoltánné

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuperek. :) A denevéreset szeretném. A kedvenceim. :)

    Posta Dóra

    VálaszTörlés
  10. ÁÁÁ nehéz választani... de a 3.-at szeretném
    Szentgróti Vanessza

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szuper mindegyik! Én az 1-est választanám :))

    VálaszTörlés
  12. A elsőt választanám, a bagoly levett a lábamról :)
    Bányai Noémi

    VálaszTörlés
  13. Nagyon aranyos mindegyik csomag, nehéz a választás! Talán az 1. csomit választanám, azt hiszem ennek örülne legjobban a 2 fiam (kisebbiknek 13-án volt, a nagyobbiknak pont ma van a szülinapja) és még a nagylányomnak is jutna egy szép fülbevaló :D :)Kutasi Judit

    VálaszTörlés
  14. A 2. csomagot szeretném,ha nyerek.

    Szabó Krisztina

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó mind a 3 csomag! Nehéz dönteni, de maradok a 3. csomagnál!:)
    Kovácsné Giliga Edina

    VálaszTörlés
  16. HúúúHalloween!!
    a 3. csomag tetszetős nekem :)
    Genovéva Gemma néven követem az oldalt a FB-n.

    Géczi Genovéva

    VálaszTörlés
  17. Az 1. csomagot szeretném, ha szerencsém lesz!
    Szabó-Csató Kriszta

    VálaszTörlés
  18. Imádom a Halloween-t! Azt hiszem, a második csomagot választanám, de nagyon nehéz, mert mindegyik szuper!No meg az oldal is!
    Üdvözlettel:
    Kiglics Tímea

    VálaszTörlés
  19. A 2. -at választanám a cica miatt :)

    VálaszTörlés
  20. Ahogy az előttem szólók is mondták, mindegyik csomag, érdekes, mutatós és nagyon aranyos ajándékokat tartalmaz, én személy szerint az 1. csomagot választanám, ha Fortuna nekem kegyelmezne. Üdvözlettel, Lapuné Anikó

    VálaszTörlés
  21. 1. csomag :)
    Zsarnóczai Brigitta
    zsarnozaibrigitta@hotmail.com

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Mindegyik csomag tetszik. A 2. csomagot szeretném megnyerni, bár nagyon nehéz választani :) Vári Erika

    VálaszTörlés
  25. Az első csomagot szeretném
    Üdvözlettel : Hajdu Marianna

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    A 2-es csomagot választom.:)
    Köszi a játékot!
    Üdv:
    Vámossy Brigitta

    VálaszTörlés
  27. Mindegyik nagyon szép és ötletes :)
    Én a 2. csomagot szeretném :)

    Üdv: Gyergyák Mária

    VálaszTörlés
  28. Szuper jó szellemes dolgok!!!!! :) Az 1. csomagot szeretném! :)
    Forrayné Csutora Viktória

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok,gyönyörű munkák,s nekünk a gyerekeim választása alapján a 3.csomag tetszik. És! Azt szeretnék,de nagyon!!!!!

    Üdv. Ferenczné Velti Nikoletta

    VálaszTörlés
  30. az első csomagot szeretném :) Gergelyné Csóka Emese

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok,

    a második csomag tetszik a legjobban,

    üdv.: Kertész Kata

    VálaszTörlés
  32. Pár éve rendszeresen tartunk halloweent, idén tökös zabkekszet tervezek sütni. :) Bár mindegyikben van valami, ami tetszik, én a 3. csomagot szeretném. :)

    Csorba-Simon Eszter

    VálaszTörlés
  33. a 3. Csomagot szeretném :) Váczi Csilla

    VálaszTörlés
  34. Nehéz a választás, a gyerekeim az 1. csomagot választották! :) Üdv. Jeges Mónika

    VálaszTörlés
  35. A másodikat választanám. Gáspár Krisztina

    VálaszTörlés
  36. Én a 3. csomagnak örülnék :). Nagyon cuki!
    Deák Anita

    VálaszTörlés
  37. Mind csodaszép, de én a 2. csomagot választanám :)

    Haramia Anett

    VálaszTörlés
  38. 2-es csomagot szeretném meg nyerni ha lehet! :)

    VálaszTörlés
  39. A 2. csomagot választom.
    Mákos Dóra Barbara

    VálaszTörlés
  40. Nehéz választani, de mivel bagolymániám van, ezért az első tetszik a legjobban!

    Gyürki Jánosné Erika

    VálaszTörlés
  41. Az első csomagot választanám a baglyocska miatt, nagyon aranyos, kislányom örülne neki!:) Ez a kedven versikéje mostanában:
    " Baglyocska hunyorog, fatönkön kuporog;
    nagy fejét forgatja, hol erre, hol arra;
    izeg-mozog toporog:
    tipi-topi, topp-topp-topp!"
    Horváthné Vincze Kornélia

    VálaszTörlés
  42. Nagyon aranyosak a szellemes kis csomagok!! :)
    A 3. csomagot szeretném!
    Szép napot Nektek: Szávay Karola

    VálaszTörlés
  43. A 3. csomagot szeretném, ha én nyerek. :)

    Szladek Bernadett

    VálaszTörlés
  44. Az első csomagot szeretném! :)
    Ötletes játék ^^

    Ivanics Evelin

    VálaszTörlés
  45. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  46. Én a 2-es csomagnak örülnék leginkább. :)
    Török Csilla

    VálaszTörlés
  47. lemaradt:) bocsi https://www.facebook.com/judit.tortei

    VálaszTörlés
  48. Varga Ildikó
    1. csomagot választanám!

    VálaszTörlés
  49. Nagyon jó kis csomagok, bármelyiket szívesen elfogadnám, de leginkább az 1-es tetszik.

    VálaszTörlés
  50. Mindegyikben van valami,ami nagyon tetszik,de a 2.csomagot választom.

    Soós Csilla

    VálaszTörlés
  51. Nagyon szépek és különlegesek a csomagok, most néztem a moziban a Hotel Transilvániát, úgyhogy most nagyon denevéres hangulatban vagyok, ezért a 3.-at választanám! ;)

    Szele Anna

    VálaszTörlés
  52. Nagyon aranyosak. a II. tetszik:-)

    VálaszTörlés
  53. a 3. csomagot szeretnéééém :D
    Kollerits Eliza :D

    VálaszTörlés
  54. Az 1.tetszik,azt szeretném :D
    Jenczer Klári

    VálaszTörlés
  55. A 2. csomag tetszik a legjobban :D <3 <3
    (Murczin Niki)

    VálaszTörlés
  56. az elsőt szeretném:)Ötvösné Balogh Mónika

    VálaszTörlés
  57. Mind a két csomag nagyon szép. Ötletes , érdekes.
    A második kicsit jobban tetszik, azt választanám:)
    Ádány Barbara

    VálaszTörlés
  58. Mind3 jó :) Ha lehet a 2.at szretném :)

    VálaszTörlés
  59. a 2.at szeretném :)

    VálaszTörlés
  60. A 2.csomagot választom.
    Soós Lászlóné

    VálaszTörlés
  61. Nagyon tetszenek! A 3. csomagot szeretnénk. :)
    Percze Ágnes

    VálaszTörlés
  62. Füziné Kiss Beatrix vagyok és a 2. csomagot választaná a Lánykám! :-)

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Szuper ajándékcsomagok találnak majd gazdára! Nekem most leginkább az 1. tetszik! :) Név: Oláh Netty
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  64. Nagyon rémisztőek :O
    1-es csomagot választom :)
    Kókány Gabriella

    VálaszTörlés
  65. A 2.csomagot választom :)

    Gulyás Csillag

    VálaszTörlés
  66. A 2. csomagot szeretném :) Jávorka Brigitta

    VálaszTörlés
  67. Az elsőt szeretném. Balogh Izabella

    VálaszTörlés
  68. a harmadik csomag a leginkább kedves nekem: Nagy Margit

    VálaszTörlés
  69. Hát most nem én választottam a csomagot, hanem a nagyobbik lányom, s őt Ilcsi cicája győzte meg. :) Igy a 2-es csomagra pályáznánk. :) Széles Anett

    VálaszTörlés
  70. az 1. csomagot szeretném.
    András Renáta

    VálaszTörlés
  71. 3-as csomag tetszik.De igazán mind!
    Kovács Krisztina Tímea

    VálaszTörlés
  72. A 2. csomagnak örülnék a legjobban :) Zádory Enikő

    VálaszTörlés
  73. a választás nagyon nehéz... :) de a 2. csomagot szeretném....
    Megyesi Nóra

    VálaszTörlés
  74. Én a 2. csomagot néztem ki, bár mind a három nagyon szép! Berkó-Nagy Ilona Judit

    VálaszTörlés
  75. A 2.-kat szeretném, ha nyernék!
    Bálintné Ilóczki Ágnes

    VálaszTörlés
  76. a 3. számút szeretném :)
    Lengyel Zsófia

    VálaszTörlés
  77. az 1. választanám
    Kovács ÉVA

    VálaszTörlés
  78. Én a második csomagot szeretném!
    Szabó Angelika

    VálaszTörlés
  79. 1.csomagot szeretném megnyerni! Dani Xénia

    VálaszTörlés
  80. :D Nagyon jó kis csomagok! Én a 2.-at választanám:)
    Bíró Andrea

    VálaszTörlés
  81. Az 1. csomagot szeretném. :)
    Jánosi Mónika
    (a fb-on Mónika és József Jánosi)

    VálaszTörlés
  82. Nagyon szuper csomagok de a 2-es tetszik nagyon :) Az a cicaaaa o.O
    Sipos Edina
    facebookon forditva irom :)

    VálaszTörlés
  83. A 3.csomagnak örülnék nagyon :)
    Simon Veronika

    VálaszTörlés
  84. Nagyon tetszik mindegyik csomag, de én az 1. választanám. László Szilvia

    VálaszTörlés

  85. Szia!
    Mindegyik nagyon szép és tetszetős!
    Én a 2. csomagot szeretném :)

    Üdv: Horváth H. Andrea

    VálaszTörlés
  86. Szia!

    Nagyon tetszenek az ajándékok, mivel baglyok a kedvenceim, ezért az 1. csomagot szeretném.

    Köszönöm a játékot! Szigeti Anikó

    VálaszTörlés
  87. Szia!A 2. csomagot választanám :) Arik!

    VálaszTörlés
  88. Az első csomagot szeretném :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdvözlettel:
    Nagy Regina

    VálaszTörlés
  89. Szia! Nehéz volt a választás, de a harmadik csomagot szeretném! :)

    Szeléné Varga Marian

    VálaszTörlés
  90. A 2. csomagot szeretném Keresztfalvi Erika

    VálaszTörlés
  91. Szia! Nekem az 1. csomag tetszik a legjobban.

    Szép hétvégét! Varga Rita

    VálaszTörlés
  92. Szia!A 3-ik csomagot szeretném,bár a többiben is nagyon jó dolgok vannak.
    Csorvási Ilona

    VálaszTörlés

  93. Nagyon aranyosak a csomagok és jó sok kreatívitás van bennük Én a 2. csomagnak tudnék nagyon örülni

    VálaszTörlés
  94. Szia! Annyira jó mind a három .. De ha választani kell, akkor a 3. csomagnak örülnék nagyon : )
    Hajdú Brigitta

    VálaszTörlés
  95. Mind a három csomag nagyon jó ^^ Én az 1. választanám :)
    Bíró Imola

    VálaszTörlés